BESTELLEN & RETOURNEREN
HOE VINDT U EEN ARTIKEL BIJ MATSER.NL?
Op de website van Matser kunt u dag en nacht terecht voor de mooiste meubels, verlichting en accessoires. Op dit moment leggen we laatste hand aan de webshop en zullen er elke week meer artikelen zichtbaar zijn in onze collectie/shop. De artikelen die we nu in de collectie/shop laten zien zijn meubels die in onze showroom staan. Deze meubels kunt u in onze inspirerende winkel fysiek ervaren. Ook kunt in de winkel zien in welke verschillende uitvoeringen dit artikel nog meer leverbaar is. Wij helpen u graag met het geven van passende informatie en het vinden van het juiste artikel welk past in uw interieur. Van alle artikelen kunt u online een offerte aanvragen en kunt u het in de winkel bestellen. De accessoires kunt u direct online bestellen.
In de collectie/shop geven we aan of een artikel (showroommodel) op voorraad is en hoe lang de levertijd is van een nieuw artikel bij het plaatsen van een bestelling. De levertijd is bepaald door de leverancier van het artikel, op het moment dat het artikel bij ons binnen is zal de afdeling planning een afspraak met u maken voor de levering.
BESTELLING PLAATSEN
U verzamelt de gewenste artikelen (accessoires) in uw online winkelmand. Hier kunt u de aantallen eventueel nog aanpassen. Bent u uitgewinkeld ? Bekijk en controleer dan goed de inhoud van de winkelmand. Vul uw gegevens in en doorloop de stappen van het bestelproces. Klik op ‘afrekenen’ en volg de stappen bij het betalen via iDEAL.
De bestelling is pas definitief als u de bevestigingsmail heeft ontvangen. Hierin staat aangegeven wanneer u uw bestelling thuis kunt verwachten.
Voor grote producten neemt Matser contact met u op om een bezorgdag af te spreken.
Heeft u vragen over het plaatsen van een bestelling? Neem gerust contact op met Matser; 0317 – 419 007 of mail uw vraag naar shop@matser.nl.
Alle vermelde prijzen op onze website en in de collectie/shop zijn prijzen inclusief BTW.
ONLINE BESTELLING ANNULEREN OF WIJZIGEN
Wilt u een bestelling wijzigen of annuleren? Geen probleem, mits deze nog niet is verzonden. Wel verzoeken we u om dit tijdig aan ons bekend te maken in verband met de bestelling en levering. Stuur hiervoor een email naar shop@matser.nl o.v.v. het ordernummer of bel naar 0317 – 419 007. Aan het retourneren van een artikel zijn wel enkele voorwaarden verbonden.
RETOURNEREN
Retourneren van een artikel bij Matser is mogelijk en kan binnen 14 dagen. Misschien is het artikel toch niet helemaal wat u zoekt, of wilt u hem liever ruilen voor een ander product. Voor online artikelen geldt een retourmogelijkheid (het zogeheten herroepingrecht) van 14 dagen. Neem altijd contact op met Matser bel 0317 – 419 007 of email naar shop@matser.nl.
Welke producten zijn uitgesloten van het herroepingrecht?
Het retourrecht van 14 dagen geldt niet in de volgende gevallen:
- Snoeren die voor u op maat zijn geknipt.
- Artikelen die met behulp van Matser tot stand zijn gekomen in overeenstemming met uw specifieke wensen ( ook wel op maat gemaakte artikelen genoemd). Bijvoorbeeld op uw verzoek beklede stoelen, banken en fauteuils. Ook textiel artikelen zijn maatwerk.
Hoe kan ik op Matser.nl bestelde artikelen retourneren?
1. Meld bij Matser dat u een artikel wilt retourneren. email shop@matser.nl of telefoonnummer 0317 – 419007 (di – za 10:00 – 17:00) . Dit is noodzakelijk voor een goede administratieve verwerking.
2. U ontvangt een bevestiging van het verzoek.
3. Voeg de originele factuur toe aan het pakketje en noteer hierop de reden van retour.
4. Stuur het artikel onbeschadigd en in originele verpakking terug naar Matser.
RETOURADRES
Matser
Plantsoen 60
6701 AS Wageningen
U kunt het product ook kosteloos afgeven in onze winkel.
5. Nadat wij het pakket in goede orde hebben ontvangen, ruilt Matser het om (indien voorradig) of stort het aankoopbedrag terug op uw rekening .
KOSTEN
De verzendkosten zijn voor uw rekening. De kosten van pakketten die onder rembours of ongefrankeerd naar Matser worden verzonden, zullen wij helaas moeten doorberekenen.